فرش ماشینی بیضی

 هر چند مدت زمان زیادی در گذشته فرش فقط در ابعاد چهار گوش و مستطیلی طراحی می‌شد؛ اما با توجه به طراحی و دکوراسیون‌های جدید و مدرن، فرش گرد ماشینی و فرش ماشینی بیضی نیز پا به عرصه وجود گذاشتند. این نوع فرش‌ها برای پهن کردن تکه فرش در منازل لوکس کاربرد زیادی دارد. از طرفی برای زیر میزهای آشپزخانه گرد، میز عسلی و پادری‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها هستند. خرید فرش ماشینی دایره‌ای شکل در مراکز معتبر مانند ایران راگ تضمین یک دکوراسیون زیبا و باکیفیت را به شما خواهد داد.

محصولات بیشتر: فرش ماشینی

طراحی داخلی با انواع فرش ماشینی دایره ای

طراحی داخلی، نیاز به رویکردی دقیق و خلاقانه دارد. اگر دوست دارید فضایی دنج و گرم را در منزل خود ایجاد کنید، حتی اگر یک طراح حرفه‌ای نیستید باز هم می‌توانید این کار را انجام دهید. رنگ‌ها، اشکال، بافت‌ها و … عناصر مهمی در دکوراسیون هستند. می‌توانید توجه خود را به قالیچه گرد فانتزی و انواع فرش ماشینی بیضی معطوف کنید و روش استفاده از آن‌ها را در بخش‌های مختلف منزل بدانید. بدین صورت از این فرش‌ها بیشترین بهره را در دکوراسیون خواهید برد.

انواع نقش های فرش ماشینی بیضی شکل

مزایای استفاده از فرش ماشینی بیضی و گرد در دکوراسیون

فرش‌های بیضی و گرد دارای ویژگی‌های خاصی هستند که نسبت به فرش‌های سنتی مستطیلی برتری‌هایی دارند. انواع فرش ماشینی دایره‌ای گوشه‌های تیز و خطوط مستقیم را در اتاق و محیط خنثی می‌کنند و جلوه بهتری به فضا می‌دهند. خنثی بودن عناصر و تعدیل آن‌ها در سبک مدرن و مینیمالیستی طراحی بسیار مهم است. از نظر روانشناسی نیز اشیا بدون گوشه و گرد، احساس آرامش بیشتری را ایجاد می‌کنند.

یک فرش ماشینی بیضی شکل، بلافاصله با شکل خاص خود توجه را جلب می‌کند و می‌تواند فضا را نسبت به اندازه واقعی خود بزرگتر نشان دهد. به خصوص با هر دکوراسیونی قابل تطبیق است و می‌توان فرش گرد ماشینی را در اندازه‌های مختلف برای منزل و محیط زندگی خود مورد استفاده قرار داد.

نکاتی که برای خرید فرش ماشینی دایره‌ای شکل باید بدانید

هر چند انتخاب یک قالیچه گرد ماشینی خوشایند است، اما باید دقت داشته باشید که قوانینی را هم باید مد نظر داشته باشید. در وهله اول باید ببیند فرش را برای چه اتاقی می‌خواهید. از نظر رنگ، بافت، اندازه و … فرش مورد استفاده در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا ناهارخوری با هم متفاوت است.

به علاوه باید فرش با اندازه مناسب را انتخاب کنید. فرش دایره‌ای کوچک را می‌توان برای راهروها، پادری و جلوی حمام و … استفاده کرد. در عوض یک فرش دایره‌ای بزرگ برای محیط‌های بزرگ‌تر مانند آشپزخانه، جلومبلی و … مناسب است. به طور کلی فرش ماشینی دایره‌ای را باید به گونه‌ای پهن کنید که اطراف آن فضای باز وجود داشته باشد تا طراحی زیباتری را نشان دهد.

Comments

Popular posts from this blog

گلیم فرش آشپزخانه

راهنمای خرید کلاژ فرش دستباف

علت زردی فرش پس از شست و شو چیست؟