خرید اینترنتی انواع فرش شگی

 تنوع در بازار فرش بسیار بالا است. به تعداد دکوراسیون‌های مختلفی که می‌توانید داشته باشید، فرش‌های زیادی هم می‌توانید برای آن‌ها استفاده کنید. یکی از فرش‌های زیبا و جذابی که برای دکوراسیون‌های مدرن می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، فرش شگی است. انواع فرش شگی در سایزهای مختلف وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها با توجه به محیط مورد استفاده بهره ببرید. به عنوان مثال فرش شگی گرد برای محیط‌هایی مانند زیر میزهای گرد، راهروها، پادری و … می‌تواند یک گزینه عالی باشد. اگر می‌خواهید بیشتر با فرش شگی آشنا شوید با ما همراه باشید.

ویژگی های فرش شگی

فرش شگی به نام فرش پرز بلند نیز شناخته می‌شود. این فرش دارای پرزهایی ۳ تا ۵ برابر یک فرش معمولی است. ارتفاع بلند آن‌ها باعث می‌شود تا نرم و لطیف به نظر برسد. این فرش‌ها بیشتر در دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرش پرز بلند شگی دارای زیبایی خاصی است و برای محیط‌هایی که راحت بودن و لطافت فرش اهمیت دارد، می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. از انواع فرش شگی می‌توان در سالن‌های پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و … استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های فرش شگی رنگ‌های آن است. معمولاً فرش شگی به صورت تک رنگ تولید می‌شود. البته در حال حاضر فرش سه بعدی شگی و فرش‌های چند رنگی نیز بین آن‌ها دیده می‌شود؛ اما رایج‌ترین آن‌ها فرش شگی تک رنگ است.

مطالب بیشتر: راهنمای خرید فرش اکریلیک

مزایای فرش شگی

فرش پرز بلند علاوه بر این که زیبایی خاصی دارد، دارای مزایای دیگری نیز هست که باعث شده تا افراد زیادی از آن استقبال کنند. مزایای فرش شگی شامل موارد زیر هستند:

  1. ظاهری براق و درخشنده به دلیل استفاده از نخ‌های پلی‌استر و سایر نخ‌های مصنوعی
  2. نرمی و لطافت بالا به علت الیاف نرم و پرزهای بلندی که دارد
  3. تنوع شکل و قالب فرش که حتی در طرح‌های گل‌دار و اشکال هندسی و فانتزی قابل خریداری است
  4. بدون پرز و حساسیت، به علت استفاده از الیاف پلی‌استر و پلی‌پروپیلن
  5. قیمت فرش شگی مناسب است و همین امر سبب می‌شود تا بتوان از آن برای تغییر دکوراسیون و کم کردن هزینه‌ها استفاده کرد.

معایب فرش شگی

در کنار مزایای فرش شگی، بهتر است به معایب فرش شگی هم پرداخت تا شما را برای خرید آن بهتر راهنمایی کند. این فرش‌ها دارای پرز بلندی هستند و همین امر سبب می‌شود تا مقدار زیادی گرد و خاک و یا زباله در بین پرزهای فرش قرار گیرد. به طور معمول فرش شگی در اندازه‌های ۶ متری به پایین طراحی می‌شوند و اگر بخواهید از یک فرش پرز بلند با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید، باید آن را سفارش دهید. به دلیل داشتن پرزهای بلند، تمیز کردن فرش شگی کار راحتی نیست و نسبت به فرش‌های معمولی زمان بیشتری را برای جارو کشی و تمیز کردن آنها باید صرف کنید.

با این وجود فرش های شگی یک انتخاب خوب برای دکوراسیون‌های جدید و شیک هستند و می‌توانید به راحتی محیط زندگی خود را با آن ها زیباتر کنید. به عنوان مثال یک پادری شگی حسن نرمی و لطافت را هنگام ورود به خانه به شما القا می‌کند.

مطالب بیشتر: راهنمای خرید فرش ترک

انواع فرش شگی پرز بلند

انواع فرش شگی

مانند سایر فرش‌ها، فرش شگی نیز تنوع بالایی دارند. رایج‌ترین مدل آن‌ها را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فرش شگی فلوکاتی

فرش شگی فلوکاتی دارای پرز بلند و بین ۴٫۵  تا ۶ سانتیمتر است. این فرش لطافت خاصی دارد. در این فرش نیز یک نخ مخصوص به نام نخ دنیر میکرو فیلامنت استفاده شده است که باعث می‌شود تا فرش کیفیت بهتری داشته باشد و لطیف‌تر به نظر برسد.

فرش شگی ساده

فرش شگی معمولاً در رنگ‌های ساده طراحی می‌شوند. فرش شگی ساده در عین حال می‌توانند بسیار شیک و جذاب باشند. افراد زیادی از آن برای محیط‌هایی مانند راهروها، اتاق خواب و … استفاده می‌کنند.

فرش شگی ترک

فرش شگی ترک از جنس‌های مرغوب تهیه می‌شوند و دارای رنگ‌های کرم، طوسی و سایر رنگ‌های خنثی هستند که این روزها طرفداران زیادی در بازار دارد.

فرش شگی طرح دار

برخی افراد فرش طرح دار را می‌پسندد. فرش های شگی سه بعدی، فرش‌های چند رنگی و دارای تون رنگی مختلف از انواع فرش‌های هستند که محیط را زیبا و جذاب می‌کنند و می‌توانید آنها را با توجه به طرح و رنگ سایر المان‌ها در دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

قیمت فرش شگی

قیمت فرش شگی به نسبت سایر فرش‌ دستباف و ماشینی مناسب‌تر است. به همین علت اگر جزو افرادی هستید که به طور دائم دکوراسیون منزل خود را عوض می‌کنید، می‌توانید از این فرش در انواع مختلف استفاده کنید و هزینه تعویض دکوراسیون خود را به مراتب کمتر کنید.

خرید اینترنتی فرش شگی

قیمت گذاری بر روی فرش شگی با توجه به ابعاد آن صورت می‌گیرد. قیمت فرش شگی تک رنگ معمولاً از فرش شگی طرح دار مناسب‌تر است. البته هر چه که نخ مورد استفاده در این فرش بهتر باشد، قیمت آن هم افزایش می‌یابد. پس باید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید تا اطمینان پیدا کنید یک فرش اصل با قیمت مناسب به شما ارائه می شود.

ایران راگ به عنوان یک فروشگاه معتبر در کشور، بهترین مرکز عرضه و تولید انواع فرش‌های مختلف است که می‌توانید از خدمات آن نهایت بهره را ببرید.

خرید اینترنتی انواع فرش شگی

فروشگاه بزرگ ایران راگ برای شما این امکان را فراهم کرده است تا خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید. انواع فرش پرز بلند شگی را می‌توانید از کارخانه فرش شگی خریداری کنید و به این صورت یک فرش شگی ارزان در اختیار داشته باشید. البته کیفیت این فرش‌ها نیز بسیار بالاست و نگرانی از بابت اصل بودن آنها نخواهید داشت. خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه وقت خود را در ترافیک و هیاهوی بازار صرف کنید، یک خرید راحت داشته باشید و در فرصت مناسب خود و خانواده‌تان بهترین رنگ و طرح را در منزلتان با آرامش خاطر انتخاب کنید.

Comments

Popular posts from this blog

گلیم فرش آشپزخانه

راهنمای خرید کلاژ فرش دستباف

علت زردی فرش پس از شست و شو چیست؟